jan 2, 2019 | Lasschool

Gratis workshop Materiaalkennis!

Lasschool.nl is uw kennispartner. Daarom geven wij ook dit seizoen weer een workshop cadeau bij inschrijving van een avond- of zaterdagopleiding.
Bij inschrijving van een avond of zaterdagopleiding ontvangt u de workshop Materiaalkennis cadeau.
De avondopleidingen gaan van start in februari en de lestijden zijn van 18:30 tot 21:30 uur.
De zaterdagopleidingen gaan van start in maart en de lestijden zijn van 08:00 tot 12:00 uur.
Klik hier en bekijk het overzicht van de NIL-handvaardigheidsopleidingen >>

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier, info@www.lasschool.nl of bel naar +31 (0)320-76 26 18.