Lascursus
Ook in de avond en het weekend

TIG – MIG – MAG – Autogeen – BMBE Elektrode lassen

Het opleidingsmoment dat jou uitkomt

Bij de Lasschool kunt u een lascursus volgen op ieder gewenst niveau. Wij bieden een goede mix tussen de praktijk van het lassen en theorie. Daarnaast besteden we veel aandacht aan wat u nodig heeft voor het behalen van het door de NIL erkende diploma. Met trots kunnen we dan ook mededelen dat we een slagingspercentage van wel 98% hebben!

De avond lasopleidingen starten elk jaar zowel in februari als in september. U kunt ’s middags, ’s avonds alsmede op zaterdagochtend een cursus tot lasser volgen.

Onze dagopleidingen

U kunt bij ons een lascursus volgen wanneer u maar wilt. Dat wordt in overleg met elkaar bepaald.

Lasopleiding voor iedereen

Welk niveau lasopleiding u ook nodig heeft, Lasschool biedt het. Van niveau 1 tot en met 4. U kunt bij ons opleidingen volgen in de volgende technieken:

Lasschool is een NIL-erkend opleidingsinstituut. U ontvangt dus altijd een erkend diploma.

Lascursus op maat

Heeft u specifieke wensen? Lasschool biedt naast de reguliere lasopleidingen ook lascursussen op maat. In overleg wordt bepaald wat u nodig heeft en zo stellen we samen de cursus samen. Onze instructeurs zijn echte experts en kunnen u daarbij uitstekend adviseren.

Opleiding op locatie

Wilt u als bedrijf meerdere werknemers gelijktijdig een lascursus laten volgen? Ook dat kan! Dan komen wij gewoon naar u toe om uw mensen te trainen.

Lascertificaten

Het is tegenwoordig veelal nodig dat u in het kader van aansprakelijkheid gecertificeerde lassers nodig heeft. Daarom kunt u bij Lasschool de benodigde Lasserskwalificaties (LK) halen. Wij kunnen u ook helpen aan de benodigde Lasmethodekwalificering (LMK).

Via aanmelden lasopleiding kunt u zich direct inschrijven voor een van onze lasopleidingen. Voor vragen kunt u contact met ons opnemen.

Nieuwegein

Pascalbaan 1