Certificeringen

Gemachtigd door Det Norske Veritas (DNV).

DNV-GL certificeringen

Lasschool.nl uw certificeringspartner!

Coöperatie Lasschool.nl Nederland U.A. is gemachtigd tot het afnemen van lasserskwalificaties en lasmethode- kwalificaties onder toezicht van Det Norske Veritas (DNV).

De noodzaak van certificeren
Mist u weleens opdrachten door het ontbreken van de juiste lasserskwalificatiecertificaten? Met behulp van Lasschool.nl behoort dat tot het verleden. De lasindustrie ontwikkelt zich voortdurend. Normen en regelgeving veranderen continu. De reden hiervoor is simpel. Innovatieve lastechnieken, hogere eisen van opdrachtgevers en nieuwe inzichten in het lasproces zorgen ervoor dat er alsmaar hogere eisen worden gesteld aan het werk. Om aan de kwaliteitseisen van vandaag te voldoen is de noodzaak van certificeren belangrijker dan ooit. Kortom: een diploma alleen is tegenwoordig niet genoeg. Uw lassers dienen gecertificeerd te zijn. Ook in het kader van de productaansprakelijkheid, en de algemene kwaliteitsborging eisen uw klanten meer en meer gecertificeerde lassers. Bij Lasschool.nl kunt u dagelijks uw lassers laten certificeren.

DNV Certificaat
De dienstverlening van DNV kenmerkt zich door onafhankelijkheid, deskundigheid en betrokkenheid. De examinator / beoordelaar verantwoordelijk voor het beoordelen van het certificaat is niet betrokken bij de opleiding.

Meer informatie
Voor een aanvraag certificering kunt u contact opnemen met een van onze certificeringsdeskundigen via 088 – 011 22 00 of door een email te sturen naar certificeren@lasschool.nl.

TIPS

Lasschool.nl monitort

Lasschool.nl monitort voor u wanneer uw lasserskwalificatiecertificaten verlengd dienen te worden!

De Geldigheid van certificaten kan gecontroleerd op de website van DNV:
Det Norske Veritas (DNV) persoonscertificaten op www.certcheck.nl.

De Lasschool.nl biedt certificeringen op de volgende gebieden:

Bekist lassen

Pijplassen conform EN-ISO 9606-1/2