nov 7, 2019 | Lasschool

Lasmachine cadeau!

Wilt u graag een lasopleiding volgen om uw kennis te verbreden of om te scholen? U ontvangt nu bij inschrijving van een lasopleiding een lasmachine cadeau!

Lasschool.nl is uw kennispartner, of u graag een lasopleiding op niveau 1 wilt volgen of juist verder door wilt groeien naar niveau 3. U kunt een lasopleiding in de processen TIG/ MIG/ MAG/ BMBE en Autogeen op niveau 1 t/m 4. Wanneer u zich nu inschrijft voor een lasopleiding ontvangt u een lasmachine cadeau.

Gratis lasmachine:
STAHLWERK MMA 200 XD IGBT

Inclusief:
• Aardekabel 5 meter.
• Kabel met elektrode houder 5 meter.
• Lasbeschermkap.
• 20 x laselektrode 3,2 mm.

Voorwaarden:
Actie is geldig vanaf 7 november 2019 tot 1 februari 2020 voor dagopleidingen, avondopleidingen en zaterdagopleidingen.