Vooropleiding Visueel Lasinspecteur VTw

Cadeau van Team Lasschool.nl

Full-service

Dé must have voor iedere lasser!

Door juiste visuele controle van een las kun je de meest voorkomende lasonvolkomenheden in een vroeg stadium voorkomen. Deze vaardigheid leer je niet standaard bij het volgen van een NIL lasopleiding, maar wij vinden deze kunde wel een vereiste voor iedere lasser. Daarom geven wij bij inschrijving van een NIL lasopleiding een gratis vooropleiding VTw-2 cadeau!

Tijdens de vooropleiding vergroot je je kennis over de aspecten van visuele inspectie van gelaste delen.
Dit leer je zowel door theoretische- als praktijkinformatie. Na afronding ontvang je een bewijs van deelname.

Je ontvangt deze vooropleiding gratis bij inschrijving van een NIL lasopleiding.
De vooropleiding is t.w.v. €530,00.