Specifieke vaardigheden leren?

Lascursus op maat

TIG lassen – MIG lassen – MAG lassen – Elektrode lassen – Autogeen lassen

Lascursus voor beginners, hobbyisten en ervaren lassers

Volg een lascursus op maat

Je kan bij Lasschool.nl een lascursus ‘op maat’ volgen. Deze lascursus is geschikt voor zowel beginners en hobbyisten als ervaren lassers.
Heb je als ervaren lasser bijvoorbeeld moeite met specifieke onderdelen van een lasproces, wil je meer informatie over het instellen van lasmachines of wil je een opfriscursus? Dat kan.
Ook wanneer je als beginner wilt beschikken over de basiskennis van een lasproces is deze lascursus voor jou geschikt.
Wilt je leren lassen voor je hobby? Dat kan, want ook een hobbyist met specifieke vragen over een lasproces kan bij ons terecht.

jaar kennispartner

Gemiddelde beoordeling

Praktijklocaties

Neem direct contact
met ons op.

Wij bieden u de mogelijkheid op een doordeweekse dag, avond of op zaterdag een lascursus op maat te volgen. Neem contact met ons op voor meer informatie. Onze opleidingsadviseur zal dan ook een inschatting maken van het aantal benodigde dagen.
De lascursus is, afhankelijk van de onderwerpen, al mogelijk vanaf 1 lesmoment.

Beginners lascursus
Ben je een beginner en wil je leren lassen? Neem dan contact met ons op. We bespreken welk lasproces je wilt leren en wanneer het jou uitkomt om de cursus te volgen.

Lascursus voor specifieke vragen en wensen
Lasschool.nl biedt ook voor bedrijven de mogelijkheid om lascursussen ‘Op Maat’ te volgen. Op specifieke vragen en wensen kunnen wij in overleg met de opdrachtgever een cursusprogramma samenstellen en afstemmen op de techniek en structuur van het bedrijf. Onze cursusleiders kennen de sector goed en kunnen vertellen of het bedrijf gebaat is met een opleiding uit het standaardpakket of met met een opleiding op maat.

Neem contact met ons op via 088 – 011 22 00 voor meer informatie en een prijsopgave

Harderwijk

Westeinde 100
3844 DR Harderwijk

Opleiding op locatie

Les in je eigen werkplaats op je eigen lasapparaten.