Lasopleiding volgen in Harderwijk

TIG – MAG – MIG – BMBE – Elektrode lassen

Al 17 jaar uw vertrouwde opleidingspartner

Lasopleiding volgen in Harderwijk

Lasschool.nl is als 17 jaar uw vertrouwde lasopleidingspartner. Wij zijn een NIL-erkend opleidingsinstituut in Harderwijk en bieden lasopleidingen van niveau 1 tot en met 4.  Er wordt onderwezen en praktisch geoefend in de volgende processen:

Elektrode lassen (BMBE)
MIG lassen
MAG lassen
TIG lassen
Autogeen lassen

Docenten met jarenlange werkervaring
Lasopleidingen bij Opleidingscentrum Lasschool zijn van zeer hoge kwaliteit. Onze docenten zijn vakkundig en hebben jarenlange ervaring in het veld. Iedere lascursist krijgt een lascursus op maat, hiermee zorgen wij ervoor dat iedere lasser naar een goed eindresultaat begeleid wordt. In combinatie met onze persoonlijke benadering kunnen wij met trots zeggen dat de lasopleidingen in zowel het binnen- als buitenland worden gevolgd!

Introductiemiddag
Tijdens de introductiemiddag bij Lasschool.nl Harderwijk maakt u kennis met de verschillende lasprocessen.
De leraar zal samen met u kijken welk lasproces het beste bij u past.
Daarnaast wordt ook uw lasniveau bepaalt, wat interessant is voor personen die al kunnen lassen maar niet precies weten welk niveau ze moeten volgen.

De datum wordt na inschrijving in overleg nader bepaalt.
Interesse? Schrijf u dan in via het formulier op deze pagina.

Contact
Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op via onderstaand formulier of info@www.lasschool.nl of bel naar 088 011 22 00.

Opleidingslocatie: Nobelstraat 22A, 3846 CG Harderwijk

Lasschool Nieuwegein

Lasschool Harderwijk
Westeinde 100
3844 DR Harderwijk

Volg uw lasopleiding op een locatie naar keuze:
• Nieuwegein
• Harderwijk

Indien uw bedrijf de keuze maakt meerdere werknemers op te leiden dan kunnen wij dit binnen uw bedrijf verzorgen.