Leren lassen

[rev_slider alias=”slider-2″ slidertitle=”Slider 2″][/rev_slider]

Onze lasopleidingen

Heeft u ook altijd al willen leren lassen? Of wilt u graag dat een van uw medewerkers een lasdiploma haalt? Dan bent u bij Lasschool aan het juiste adres. Bij onze Lasschool krijgt u altijd een lasopleiding op maat. Precies geënt op wat u nodig heeft.

Lasschool biedt lascurssen van niveau 1 tot en met niveau 4. U kunt bij ons lasopleidingen volgen in de volgende handvaardigheidstechnieken:

Bij Lasschool.nl leren lassen: slagingspercentage van 98%

Mede door de ruime ervaring, deskundigheid en persoonlijke aandacht van onze lasinstructeurs is ons slagingspercentage maar liefst 98%. U behaalt bij ons een erkend NIL lasdiploma, binnen 8 dagen!

Flexibele lestijden

Op basis van beschikbaarheid kan de lasopleiding overdag of in de avond worden gestart. Instromen is geheel het jaar mogelijk. U kunt bij ons zowel ’s middags, ’s avonds als op zaterdag leren lassen. Onze dagopleidingen kunt u starten wanneer u maar wilt! En kunt u een keertje niet? Geen probleem, dan kunt u de les altijd op een ander moment inhalen. Wij vinden flexibiliteit in onze cursussen zeer belangrijk, daarom denken wij te allen tijde aan onze cursisten.

Opleiding op locatie

Wilt u als bedrijf meerdere werknemers gelijktijdig laten leren lassen?  Uiteraard kan dit ook! Wij komen dan gewoon naar u toe om uw mensen te trainen. Lassen zonder zorgen, dat is wat wij mogelijk maken!

Subsidie

Leren lassen hoeft ook nog eens helemaal niet duur te zijn! Voor bedrijven zijn er verschillende instanties welke het mogelijk maken om in aanmerking te komen voor subsidies. Via het OOM kunt u nu de Persoonlijke Trainingstoelage opvragen waarbij u 75%, tot €1000,-, van het lesgeld vergoed. Aarzel daarom geen moment en neem direct contact op met Lasschool voor een lascursus op maat. Wij bespreken graag uw wensen en behaal op een snelle en leuke wijze uw lascertificaat. Lasschool: hét opleidingscentrum voor het behalen van uw lasdiploma!

lasschool-17-jaar-ervaring-lasopleiding

jaar ervaring

opleidingsmomenten-lasschool-lasopleidingen

Opleidingsmomenten: overdag, 's avonds of op zaterdag uw opleiding volgen

lasschool-lasopleidingen-blije-cursisten

tevreden cursisten

Baangarantie

Wanneer u zich wilt omscholen of op zoek bent naar een nieuwe uitdaging kunt u in aanmerking komen voor baangarantie.

Financieringsoplossingen

Vraag tijdens uw adviesgesprek ook naar onze aantrekkelijke financieringsoplossingen.

Volg uw lasopleiding op een locatie naar keuze:
• Nieuwegein
• Harderwijk
• Eindhoven
• Lelystad

Indien uw bedrijf de keuze maakt meerdere werknemers op te leiden dan kunnen wij dit binnen uw bedrijf verzorgen.

Selecteer de datum en tijd wanneer u teruggebeld wilt worden. Wij contacteren u omstreeks het geselecteerde tijdsstip.
    [datetimepicker]

Ja, schrijf mij in voor de nieuwsbrief.
    JaNee