nov 27, 2017 | Lasschool

Lijmen? Lijmschool.nl biedt de oplossing!

Denken jullie na over lijmen of wordt er bij jullie al gelijmd? Wat weet u van cohesie en adhesie?
De lasschool.nl/ gaat een uniek samenwerkingsverband aan met Adhesive Bonding Center op het gebied van lijmtechnieken. Deze nieuwe verbindingstechniek is een welkome aanvulling op onze huidige opleidingen.
Lijmen wordt een steeds belangrijker onderdeel in onze productieprocessen. Veel van onze klanten gebruiken al lijmtechnieken om te verbinden.
Nieuwe ontwikkelingen van materialen, zowel metaal als kunststof, maken lijmen onmisbaar in onze vervaardigingsprocessen.
Wetgeving is in de maak voor het lijmen daarom is het van belang goed voorbereid de toekomst in te gaan. Opleidingen zijn daarbij onontbeerlijk.
Per Q1 van 2018 zal Lasschool.nl zich actief richten op klanten waarbij het lijmen een positieve aanvulling kan zijn op het dagelijkse proces. Dit zal gaan gebeuren onder de naam Lijmschool.nl, Enkele Europees
gesubsidieerde klanten hebben al aangegeven actief deel te willen nemen aan de cursus en workshops die wij zullen gaan bieden in samenwerking met Adhesive Bonding Center.