Lasconsultancy

[rev_slider alias=”slider-2″ slidertitle=”Slider 2″][/rev_slider]

Lasconsultancy

Voor professionals, door professionals!

Lasschool is op het terrein van de lastechniek de ideale partner.
Een organisatie met professionele materiedeskundigen, ieder met unieke ervaring en kennis. Door onze jarenlange ervaring en het begeleiden van vooruitstrevende projecten kan Lasschool met u meedenken bij belangrijke lastechnische beslissingen. Zorgvuldigheid en klantgerichtheid staan voorop.
Wij bieden u extra steun en inzicht op het gebied van projectmanagement en projectbegeleiding om uw project tot een succes te maken. Onze medewerkers zijn professionals met ruime ervaring in lastechnische dienstverlening, opgedaan tijdens projecten die zijn gerealiseerd bij (inter-)nationale ondernemingen. Uw opdrachtgever verwacht dat u een kwaliteitsproduct levert. Vele aspecten zijn direct van invloed op de kwaliteit van uw product, maar heeft u alle know-how in huis?

Met een breed dienstenaanbod kunnen wij op alle terreinen van het vak begeleiden en adviseren .
Zo bieden we diensten aan op het gebied van:

• Project ondersteuning/management
• Lastechnische begeleiding
• Lastechnisch advies
  o Lasbaarheid materialen
  o Toe te passen lasprocessen
  o Toe te passen lastoevoegmaterialen
  o Warmtehuishouding
  o Warmtebehandelingen (PWHT)
• Onderzoek naar productie efficiëntie
  o Proces keuze(s)
  o Proces optimalisatie
  o Naadvormen
  o Lasvolgorden
  o Optimaliseren, Mechaniseren, Automatiseren en Robotisering
• Begeleiding/ondersteuning van de implementatie van eventuele bovenstaande vernieuwingen.
• Opstellen lasmethode beschrijvingen (LMB/WPS)
• Advisering en begeleiding van lasmethodekwalificaties (LMK), lasserkwalificaties (LK) en certificeringen
(volgens DNV). Tevens beschikken wij over eigen lasregistratie-apparatuur.
Met Lasschool Consultancy haalt u deskundigheid binnen uw organisatie. Onze medewerkers zijn professionals met ruime ervaring in lastechnische dienstverlening, opgedaan tijdens projecten die zijn gerealiseerd bij (inter-)nationale ondernemingen. Uw opdrachtgever verwacht dat u een kwaliteitsproduct levert. Vele aspecten zijn direct van invloed op de kwaliteit van uw product, maar heeft u alle know-how in huis?
Kennismaken?
Wilt u gebruik maken van onze kennis? Wij helpen u graag. Voor meer informatie belt u naar +31 (0)320 – 76 26 18 of mailt u naar info@lasschool.nl

Selecteer de datum en tijd wanneer u teruggebeld wilt worden. Wij contacteren u omstreeks het geselecteerde tijdsstip.
[datetimepicker]

Ja, schrijf mij in voor de nieuwsbrief.
JaNee