Extra theorieavonden en examentraining

TIG lassen – MIG lassen – MAG lassen – Elektrode lassen – Autogeen lassen

Wil je extra lesmomenten?

Extra scholing

Ook dit jaar bieden wij de cursisten van Lasschool.nl de gelegenheid om deel te nemen aan een of twee theorieavonden en een examentraining. Gebleken is dat er veel cursisten zijn die moeite hebben met het leren van het theorie gedeelte (20%) van de lasopleidingen.
Deze extra scholing bestaat uit een of twee theorieavonden en een examentraining.
Tijdens de theorie avond wordt de basisstof en aanvullende lesstof per lasproces behandelt. Hierbij zal gebruik worden gemaakt van de theorieboeken van het Nederlands Instituut van Lastechniek. Alle theorie onderdelen die noodzakelijk zijn voor het behalen van het lasdiploma komen aan de orde.
Tijdens de examentraining wordt er ingegaan op het maken van oude theorie examens onder begeleiding van onze instructeurs. Deze examens worden vervolgens samen nagekeken en besproken.

Tijdstip:
18:30 uur – 21:00 uur
De theorieavonden en de examentraining kunnen onafhankelijk van elkaar worden gevolgd.
De training zal doorgaan bij 5 of meer cursisten per avond.

Harderwijk

Westeinde 100